preskoči na sadržaj
MADE - projektne aktivnosti

Art, Music, and Dance Therapy for an Inclusive Classroom

   

U sklopu Erasmus+ projekta MADE: Medvedgrad Aspires to be Daring&Embracing školska pedagoginja Vedrana Krujan Manestar, profesorica Glazbene kulture Zrinka Mihovilović Krajina te učiteljica razredne nastave Ines Stanišak Pilatuš boravile su od 17. do 22. rujna u Barceloni gdje su pohađale strukturirani tečaj "Art, Music, and Dance Therapy for an Inclusive Classroom" u organizacija Europass Teacher Academy. Njihove dojmove prenosimo ovdje.


 
 
 
Neizmjerno kvalitetna predavačica @Maria del Monte iz Teacher Academy organizacije u Španjolskoj https://www.teacheracademy.eu/courses-location/barcelona/
Drugi dan je prošao s oduševljenjem, tečaj baš po našoj mjeri, a i grupa nam je prava. Naša expertica španjolskog Zrinka Mihovilović Krajina to još sve prevede, a slavujica Ines Stanišak Pilatuš otpjeva vam našu vokalnu improvizaciju. Svirali smo, pjevali, plesali, crtali s puno žara i još više smijeha. Baš ko djeca, jer tako i treba biti - Za više umjetnosti u skolskim programima!
Maria del Monte
Za više umjetnosti u školskim programima!
Treći dan našeg umjetničkog tečaja bio je posvećen mindfulness i artfulness tehnici u Nacionalnom muzeju umjetnosti Katalonije.
Evo jednog zadatka i za vas!
Odaberite umjetničko djelo i gledajte ga tridesetak sekundi.
Nakon toga odgovorite na pitanja i stvorite tri različite priče:
1. Ako je ovo umjetničko djelo početak priče, što bi se moglo dogoditi sljedeće?
2. Ako je ovo umjetničko djelo glavni dio priče, što se moglo dogoditi prije?
3. Ako je ovo umjetničko djelo završetak priče, kako je priča završila?
"Art does not reproduce what is visible, it makes things visible!"
"Art does not reproduce what is visible, it makes things visible!"
Četvrtoga dana pjevali smo uz gitaru, svirali 🪇, skladali i plesali tradicionalni katalonski ples.
 
Na prvi pogled možda djeluje kako se samo zabavljamo, a u stvari potičemo osvještavanje i otpuštanje naših emocija, osobito onih kojih možda nismo svjesni.
Umjetnici odavno znaju kako je za socijalno i emotivno učenje važno uključiti umjetničke aktivnosti. One aktiviraju desnu i lijevu stranu mozga te čitavo tijelo što dovodi do integracije uma i tijela te nas međusobno povezuju.
Kada su emocije zarobljene, važno ih je izraziti.
Prema Carlu Jungu, ako nesvjesno ne postane svjesno, nesvjesno će nas voditi, a mi ćemo smatrati da na to nemamo utjecaja.
Pjesmom, plesom, crtanjem i drugim umjetničkim aktivnostima, jačamo svoju otpornost, gradimo svoje samopouzdanje te razvijamo empatiju za sebe i za druge.
Petak
"Pjesmom, plesom, crtanjem i drugim umjetničkim aktivnostima, jačamo svoju otpornost, gradimo svoje samopouzdanje te razvijamo empatiju za sebe i druge."
Primjenom gline kao taktilnog kreativnog materijala, dolazimo i do emocija koje se sakriju dublje u nama, tako da se je pojavila i pokoja suzica .
Naša voditeljica bila je oduševljena koherentnošću grupe jer smo potpuno neverbalno, bez ijedne prepreke nacrtali zajedničku šarenu mandalu .
I naravno, za kraj smo završili s plesom i pjesmom uz našu prekrasnu voditeljicu Mariju del Monte i njezin ukulele . Podjela certifikata bila je dirljiva, kako drugačije!?
 
 
 
Diseminacija tečaja s učenicima 4. razreda - Vježbanje životnih vještina uz kreativne medije: ples i pokret, glazbu i likovnost.
Ukupno je održano 10 radionica s ciljem vježbanja životnih vještina. 
Dio vještina - timski rad - Kad nas ritam povežeprikazan i na Danu škole kao dio projekta Sličnosti nas spajaju, a različitosti obogaćuju. 
 
 


Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Josipa Novogradec   datum: 25. 9. 2023.

 
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


 


 

 



 


 


 


 

 


 

 


 

 


 





preskoči na navigaciju